12:01
1
HİÇ BİR KIZIN KALBİ SANA ATMAMASI AH’IYLA
HİÇ BİR KIZIN KALBİ SANA ATMAMASI AH’IYLASevmiştim oysa ki tüm kalbimle seni ben
Her şeyimle, her bir şeyini ayrı ayrı, özenle sevmiştim
Hak etmediğini bile bile, bir sonumuzun olmadığını göre göre
Her şeyime her şey ettim seni
Kerhaneye çevirdiğin kalbine yanmıştım
Ve sen bir damla bile sevememişken beni
Ufacık bir yer bile açamadın kalbinde bana
Gel gör ki perişan haldeyim
Darmadumanım sensiz geçen her günde
Sensizlik de mühim değil artık
İhanetlerini unutamadım ben
Kahpeliğini, şerefsizliğini sindiremez oldum
Unutmaya çalıştıkça hatırlıyorum
Silmeye çalıştıkça yeniden doğuyorsun tüm benliğimde
Ne yaptıysam yaranamadım sana
Ne kadar uğraştıysam da alamadım,
Kahpelere hoyratça dağıttığın sevginden bir parça
Toplayamadım sende bir avuç ilgi
Kahpelerin gibi aldatmadım, sana çektirmedim diye mi değersizdim?;
Onlarda bulduğun yalan dolanlarla yanımda kalmandansa
Sana ağır gelen sevdamdan kaç kaçabildiğin kadar uzaklara..
Son gidişinde de bitirememiştim seni bende
Ayrılığın ertesindeki ilan-ı aşkınla dondu bedenim
Durdu nefesim, aklım kalbim..
Oysa kardeşim dediğin adamdan bile saklarken beni;
Başladığın an nasıl ilan edebildin herkese yeni ilişkini?
Sen ki sevmezdin böyle gösterişleri
Meğer gösteriş bahaneymiş, sendeki bana olan sevgisizlikti..
Ben yıllarımı harcamışken hak edemediysem o değeri
İki günlük kız nasıl görebiliyor ilk günden;
Hep aç kaldığım o sevgini, ilgini verdiğin değeri?
Adalet miydi bu yaptığın be adam?
Hiç değilse sana yaptıklarıma, onca çabama saygı duysaydın da
İlk günden şerefsiz yüzünü göstererek
Beni de kendinle öldürmeseydin binlerce kez
Söyle bari sevmeyenim
İyi bakabiliyor mu yanındaki sana?
Sadece sevgili değil, eş dost olabiliyor mu?
Anne olup şevkat gösterebiliyor mu yeri geldi mi?
Her hatana rağmen yanında olduğunu hissettirebiliyor mu bir baba gibi?
Ya da tek dostun olup her derdini dinleyebiliyor mu oturup?
Üzüldüğün zaman güldürebiliyor mu şımarık çocuk olup?
Her haline ayrı bir kişiliğe bürünebiliyor mu huzurun için?
Söyle be adam benim çeyreğim olabildi mi hiçbir kız?
Olamasın zaten!
Ben gibi dalmasın gözlerinin kahvesine
Güçlü ellerini tutmasın, öpüp durmasın
Koklamasın sana sarılırken mis kokan boynunu
Beslemesin seni elleriyle hiçbiri
Sen de biliyorsun ve göreceksin ki
Kalbini açtığın hiç bir kız, asla bir ben olamayacak yanında
Ben gibi düşünmeyecekler seni
Hatta onlar üzecekler seni, senin beni üzdüğün gibi
Ve hep sen seveceğin için kırılacaksın
Çabalayan olacağın için, umursanmayacaksın
Sen bağlanacaksın onlar kopacak senden
Dayanamayacağın ayrılıklar yaşayacaksın
Hiç şüphesiz ki ben geleceğim aklına
Ama gelebilir misin yanıma?
Ya da ben kabul eder miyim seni yeniden?
Ne sen gel artık ne de ben açarım kalbimin kapılarını
Sen bende öldüğünü kabullenemezken
Ben de varlığını hissedemeyeceğim artık
Kalbinin attığı hiç bir kızın kalbi sana atmaması ah’ıyla
Sen bana yaşattıklarının pişmanlığına boğul be adam
Ben gibi birine daha rastlayama ömrünce

1 yorum:

  1. MERHABA BEN POYRAZ TOLGA ANKARA CANKAYA TURİZİMCİYİM YAŞ 38 BOY 170 KİLO 80 PENİS 20 SANTİM KALIN DAMARLİ COOK COOK COOK GEC BOSALAN DOYUMSUZ BİRİYİM VUCUDUM KILSIZ BEYAZ ANAL SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR AİLE İÇİ SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ANNE KIZI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ABLA BACI AYNI ANDA SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR KOCASININ GÖZUNUN ÕNUNDE SIKILMESINI IZLEMEK ISTEYEN BAYANLAR ESININ GÖZUNUN ÖNÜNDE SİKÏLMESINİ ÏZLEMEK ISTEYEN BEYLER ESINI KENDISINI AYNI ANDA SIKTIRMEK ISTEYEN BEYLER HAMİLE KALMAK İSTEYEN BAYANLAR KENDI EVİNDE MASAJ YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR HAYALİNDEKİ BÜTÜN SEKS TÜRLERİNİ SINIRLAR KOYMADAN BENİMLE ÖZGÜRCE DOYASIYA FANTAZININ KIRALINI SEKSIN SON NOKTASINI YAŞAMAK ISTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ BOGAZINA KADAR SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA SOKA BANA SAKSO CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE CEKE BENİ BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA BAGIRTA AGZINA BOMBA GİBİ BEMBEYAZ SÜT RENGI DÖLÜMÜ AGZINA SURATINA PATLATMAK İSTEYEN BAYANLAR YERE UZANIP AMINA GÖT DELIGINE CUKALATA SURUP BANA SABAHLARA KADAR YALATMAK ISTEYEN BAYANLAR TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN EVLİ CİFTLER EVLİ BAYANLAR YAŞLI OLGUN GENC BAKİRE BAYANLAR GOT DELİGİNİ SİKTİRMEK İSTEYEN BAKİRE KIZLAR AM YALATMAK GÖT DELIGINI YALATMAK AMININ İCİNE GÖT DELİGİNİN İÇİNE DIL MASAJI YAPTIRMAK İSTEYEN BAYANLAR AMININ İCİNİ GOT DELIGININ İCİNİ BANA KOPEKLER GİBİ YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA YALATA AGZIMA BOSALMAK AGZIMA AKITMAK SURATIMA İSEMEK İSTEYEN ARZULU BAYANLAR KOL GİBİ KALIN DAMARLI PENİSİMİ HER YERINE SOKMAK ISTEYEN MEMUR ÖĞRETMEN HEMŞİRE DOKTOR MIMAR AVUKAT IS KADINI EV KADINI BAYANLAR FAZ GECMEDIGIM KURALLARIM GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK COOOOK ÖNEMLİ ARA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE PISMAN OLMAYACAKSIN BUNDAN KESİNLİKLE EMIN OL YETERKI INSAN INSAN OLSUN MERHAMETLI VICDANLI OLSUN GUVENILIR OLSUN GIZLILIK GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS TEMIZLIK TİTİZLİK DURUSTLUK MEZARA KADAR SIRDASLIK OLSUN 24 SAAT ARAYA BILIRSINIZ DENGESİZ TUTARSIZ KARARSIZ NE ISTEDIGINI BILMEYEN PISKOLOJISI BOZUK OLAN ARIZA BAYANLAR ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMASIN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN ARA INSAN GİBİ MEDENI BIRSEKILDE ÖZGÜRCE KONUSALIM SEKS SONRASI KIMSE KIMSEYI TANIMIYACAK RAHATSIZ ETMEYECEK ARAMAYACAK ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE BU KURALLARA UYGUNSAN ARA YOKSA ASLA ASLA ASLA KESİNLİKLE ARAMA ARACIM VAR EVIM MUSAIT TEK GECELİK SEKS YAPMAK ISTEYEN BAYANLAR ARARSA GELIR ALIRIM GECE GÜNDÜZ FARK ETMEZ YETERKI GÜVEN SAYGI MEDENIYET ANLAYIS OLSUN 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍 ÖNEMLİ NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT NOT BIRDE ARAYIP SONRA YANLIS ARAMISIM KUSURA BAKMAYIN DIYEN GERIZEKALILAR MALLAR ODUNLAR KAZMALAR ÖKÜZLER VE TELI CALTIRIP TELINI ACMAYAN TELEFON SAPIKLARI TUTKAL YAPISIK INSANLAR ABAZALAR UZAK DURSUNLAR ARAMASINLAR LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN ANKARA ANKARALI BAYANLAR ARASIN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN LÜTFEN WAHATSAP VİBER LİNE VAR 05373215942 05373215942

    YanıtlaSil